zaterdag 1 februari 2014

uitbesteding

Het is al weer februari. Als je wilt dat januari voorbij vliegt, dan moet je een project beginnen met een ambitieus tijdsschema. Ik heb dit weekend niet zo heel veel gedaan. Ik heb de naven weggebracht om gespaakt te worden. De kans is groot dat zwarte velgen worden. Het licht een beetje aan de hoek waaronder de spaken de velg verlaten. Er zijn namelijk wel gekleurde velgen te krijgen, maar die zijn allemaal al voorgeboord. We gaan het zien. De planning is dat ik het spul met twee weken weer terug krijg.
 
Ik heb ook een bezoek gebracht aan de man die een zadel kan maken. Ik weet nu hoe ik de basis moet maken zodat hij het schuim kan plaatsen en kan bekleden.
 
Ik was toch aan het rijden dus ook maar een bezoekje gemaakt bij Anox. Ik kan er nog steeds terecht voor het anodiseren van aluminium. Dus dat worden mooie afstand bussen voor de wielen. Ik zit aan rood te denken, maar dat licht nog een beetje aan de samenstelling van het aluminium.
 
De onderdelen stromen ook binnen wat dan weer een tegengestelde richting heeft ten opzichte van mijn geld.
 
 
Heel langzaam aan wordt het wel wat.

 
O ja, bijna vergeten, toch nog meer gedaan dan ik dacht. Ik moet mijn voorvorkpoten bewerken en daar heb ik natuurlijk weer hulpgereedschap voor nodig. Bouten afgedraaid en klemmen gemaakt. Je bent een paar uur aan de gang voor uiteindelijk vijf minuten freeswerk. En dat allemaal omdat ik gespaakte wielen wil hebben.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten