zaterdag 25 januari 2014

wielen

Ik ben vandaag wat later begonnen want het was gezellig bij de club gisteren. Gisteren de straalkast aangepast. De afzuiging was erg slecht. Ik had van Rijk een ventilatiebox gekregen en die heb ik er nu opgebouwd. Ik heb hem op de laagste stand aangesloten en het werkt fantastisch. Nu nog wat meer verlichting in de kast en dan is het perfect.

 

 
De kast binnen in de schuur gezet en de verlichting uit. Hierdoor kon ki meer zien van het stralen van mijn naven. In de voornaaf heb ik nog een helicoil. Want er had een onverlaat de boel  stuk gemaakt.
 
Er gaat niets boven stralen om de boel mooi schoon en glad te krijgen.
 
 
Ik heb hitte bestendige verf gekocht die ook op de cilinders komt. Een mooie zijde glans zwarte lak. Een goed combinatie met RVS spaken. Ik ga proberen eind volgende week de naven weg te brengen zodat ze gespaakt kunnen worden.
Na het spuiten toch nog maar even afbakken, en waar kan dat beter dan in de oven. Mooi instelbaar op 70 graden.
 
 
Zo, het gerecht is klaar. Men neme twee naven van een Yamaha en stralen die, daarna zwarte verf toevoegen en daarna een uur afbakken op 70 graden.
 
 
Pasvlakken voor de schijven schoongemaakt en dan naar de wielen dokter om het geheel af te maken.
 

 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten