zaterdag 15 februari 2014

week 7

Ik heb deze week contact gehad met de velgendokter. Zwarte velgen is niet mogelijk met de velgmaat die ik wil, dus het worden gewone velgen. Geen probleem, ik kan ze altijd nog een keer laten anodiseren. Volgende week krijg ik ze terug. Dus het werd tijd om de tandwielhouder af te maken. Hij ziet er weer uit als nieuw. Het enige wat er nog moet gebeuren is het plaatsen van een nieuw lager, maar die moet ik nog even bestellen.
 


Ik zat al een paar weken te denken hoe ik met de tank om moet gaan. De onderkant van de tank loopt namelijk rond en ik wil dat de tank de rechte lijn van het zadel gaat volgen. schilderstape is dan wel handig om de lijnen uit te zetten.
 
 
En dan kan de slijptol er in.
 
 
 
Ik heb het geluk dat ik een extra tank heb, dus ik kan oefenen met de roestige tank. Dat scheelt, want dan weet ik hoe het plaatwerk reageert als ik er een stuk inlas.
 
 
Het hoekje paste nog wel maar het andere stuk was gebogen. Dus ik moest een nieuw stuk maken. Gelukkig heb ik nog een 1 mm plaatstaal staan.
 
 
Nu is goed te zien dat de lijn evenwijdig loopt aan het zadel en ook de voetsteunen.

 
 

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten