vrijdag 21 februari 2014

week 8

Zo, de wielen zitten er onder. Er zitten nog wel wat kleine werkzaamheden aan vast, maar ik wilde even zien hoe het staat. Ga nu maar eens briefjes op mijn kast plakken met alle werkzaamheden die ik nog moet doen. Ik weet namelijk af en toe niet meer waar ik aan moet beginnen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu de wielen er in zitten kan ik gaan kijken naar de ophanging van het spatbord. Dus de voorvorkpoten uitbouwen en de nokken affrezen. Ik kan nu de vork ook definitief in elkaar zetten. Olie er in en kijken hoe hij reageert. Je merkt met het aan de hand lopen van de motor al dat hij licht stuurt. Dus het stuur gedrag gaat goed komen volgens mij.
 


 
Er komt een aluminium spatbord op die aan beugels hangt. Dat geeft een mooie klassieke look. Dus vanavond maar weer wat onderdelen gaan bestellen. Maar eerst kijken of mijn bankrekening dit toelaat.
Lijstje voor vanavond:
 
          1. Schijfrem voor achterwiel
          2. spatbord
          3. remklauw voor achterwiel.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten