donderdag 30 april 2020

frame afmaken, poetsen en foto's maken

 
eerst maar eens een mooi beugeltje gemaakt voor het rempotje voor de achterrem. Dat zat er al zo lang. mooi demontabel en goed bereikbaar voor onderhoud.
 
 
Via internet een mooie sluiting gevonden om de tank met een leren riem vast te zetten. afsluitbaar en al. Op deze manier lopen ze niet te snel met mijn aluminium tank er vandoor.
 
 
Ik heb inmiddels ook stangkoplagers gevonden en de remstang zit er dus ook op. Ik ga hem later nog wel in aluminium uitvoeren. Dat scheelt weer 100 gram
 
 
Het achterspatbord ook maar eens in elkaar gelijmd. Het zat nog steeds met een draadje vast en dat zag er net uit. Nu kan ik de boel eens goed poetsen.
 
 
Het werd ook tijd om het subframe eens aan te pakken. Dus demonteren stralen en lassen maar.
 


 
Ik heb de CDI unit ook maar even gestraald en gespoten. Ziet er gelijk een stuk beter uit.
 
 
En toen gepoetst en naar buiten de zon in. foto's maken. O ja, om een idee te krijgen hoe hij bekleed moet worden heb ik met isolatie materiaal de dikte bepaald voor het schuim.
 

 
Zie nu wel dat er een blauwe plaat op moet.
 
Ik dacht dat het wel tijd werd om er een sticker op te plakken die ik heb gekregen. ie dekt de lading helemaal.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten