vrijdag 25 november 2016

pookje 2

Deze week verder gegaan met het schakelpookje. Het gebruik van het eerste stukje carbon is een feit.
 
 
 
Ik heb twee draadeindjes gedraaid die in de carbon buis passen en met M6 uiteinden. Die heb ik weer uitgeboord zodat ze zo licht als mogelijk zijn.
 
 
Vandaag mijn stangkop lagertjes binnen gekregen. Kosten een paar centen, maar dan heb je ook wat.
 
 
Even een foto van het geheel. Het pookje wordt verchroomd als alles klaar is. Op die manier lijkt hij origineel XV920H. Ook nog even een nieuw rubbertje bestellen voor de definitieve montage.
 
 
Ik zie vaak bij XV projecten een remschakel set van Tarozzi, maar dan scharniert de pook om het stepje. Hierdoor krijg je een schakelstang van ongeveer een halve meter. Door het pookje achterstevoren te plaatsen heb ik nu een stang van 16 cm.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten