maandag 3 maart 2014

week 10

Maandag, en al weer wat gedaan. Ik  moet natuurlijk de zaterdag inhalen, want toen is er niets gebeurd. Vanavond het laswerk gedaan aan de rechter voetsteun. Nu hoef ik alleen nog maar een aanlag te maken een veertje te plaatsen en een duwstangetje te maken en dan is hij kaar.
 


 Het begint er op te lijken. Ik heb een aanslag gemaakt en een trekveer. Nu  nog een duwstang om het cilindertje te bedienen 



 
Nog een paar vulringen en klaar is kees. De veer is nu goed en de pedaal druk voldoende. Ik ben nog op zoek naar een oliereservoir. Die moet namelijk ook heel klein zijn. Ik denk dat ik maar eens bij de scootermarkt ga kijken.
 
 
 
Vandaag ook hulp gehad met het opleuken van de deksel van het blok. Ze zijn schoon gemaakt en gepolijst. Was wel goed om te kijken wat het effect is.
 

 
Zo, op naar week 11.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten